Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Organizacja:

Patroni:













Współpraca:




LARP


Zgłoszenia postaci

Jak zgłosić postać? Nic prostszego! Na początek musisz zdecydować kim chcesz grać - poniżej znajdziesz listę dostępnych ról, ale możesz też wysłać zgłoszenie z własną propozycją. Dla swojej postaci wymyślasz odpowiednie nazwisko, ciekawą historię ( nie musi być długa!) i wybierasz zdolność specjalną. Będzie też potrzebne zdjęcie paszportowe w formacie jpg lub png, 45x35mm - lewe ucho nie musi być widoczne, mile widziane zdjęcia larpowe, ale przycięte do odpowiedniej skali.

Ważne!

Ostateczny termin zgłaszania postaci i przesyłania zdjęć to 10.09 (czwartek).

Postaci niezależne NPC

Role NPC różnią się nieco od graczy - ich zadaniem jest odegranie postaci zleconej przez nas, która może dawać graczom zadania do wykonania, nadzorować przebieg mechaniczny rozgrywki (w ograniczonym stopniu) albo posiadać informacje kluczowe dla fabuły. Postaci niezależne samodzielnie nie wykonują questów (chociaż mogą pomagać graczom), a ich cele są z góry ustalone przez scenariusz.

Questy indywidualne

Każdy kto odpowiednio wcześnie prześle zgłoszenie wraz z historią postaci i wyrazi taką chęć, przed rozpoczęciem larpa otrzyma dedykowane dla niego zadanie albo informacje cenne dla rozgrywki. Zaznaczając tę opcję zobowiązujecie się jednak do wykonywania otrzymanego zadania, bo może być ono ważne dla fabuły albo dla innych graczy. Przykładowo: dostajesz informację, że przedmiot Y znajduje się w miejscu X. Gracze A i B pilnie szukają Y, ale nikt nie wie gdzie on jest. Okazuje się, że Y miało nie tylko wartość sentymentalną dla A i B, ale było też niezbędne do stworzenia leku, który zwalczyłby epidemię wybuchającą pod koniec larpa. Wszyscy giniecie. Nie znaczy to oczywiście , że powinieneś był udzielić informacji za darmo, ale warto byłoby przyznać, że ją masz.

Lista ról

Wszystkie role mogą być odegrane zarówno przez kobiety jak i mężczyzn, chyba, że w opisie wyrażnie zaznaczono inaczej.

SJG 113

Mieszkańcy SJG113 to garstka żołnierzy, których zadaniem podczas wojny była obrona bazy. Większość oddziałów normalnie tam stacjonujących została wcześniej wysłana na front.
W ostatnich latach ich życie ograniczone było do wnętrza jednostki ze względu na wyoski poziom promieniowania. Całkowicie utracono kontakt ze światem zewnętrznym. Brak słońca, ograniczenie pożywienia i świadomość, że nikt nie przyjdzie z odsieczą doprowadziły niemal do buntu. Udało się temu zapobiec jedynie dzięki sprawnym działanom psychologa oraz wprowadzeniu przedstawicieli oddziałów do rady. "Oddziały" ,jak wszyscy zwykli je nazywać, powstały już podczas powojennej izolacji. Są to uformowane w naturalny sposób grupy, które spośród siebie wybierają komandierów będących zarówno ich dowódcami jak i rzecznikami na spotkaniach dowództwa. Stopnie wojskowe wyraźnie straciły tutaj na znaczeniu. Hierarchia została jednak zachowana, gdyż jest swego rodzaju ostoją porządku, stabilizacji, ale stanowi też po prostu funkcjonalny system.

Oddział 1 10-15os - Jesteście pierwszym oddziałem i to zobowiązuje. Pierwsi do walki, pierwsi do michy w kantynie. Jesteście jak samonakręcająca się maszyna, ciągnąć swoich towarzyszy do wielkości. Próbujecie zaimponować sobie nawzajem coraz to odważniejszymi i niebezpiecznymi misjami. Jesteście ulubieńcami kapitana i staracie się zachować ten tytuł, walcząc za sprawę z oddaniem, będąc lojalni i zawsze gotowi, do prowadzenia ciężkich potyczek na pierwszej linii.

Oddział 2 10-15os - Nam zagłada nie jest straszna! Krętacze i lenie formują własny oddział! Oczywiście numer 2, bo numer 1 zawsze trzeba posłać przodem jako mięso armatnie. I żeby było jasne, nie gramy w krążki i krążki, a alkohol szkodzi zdrowiu. Najważniejsze to dobrze się urządzić i nie przemęczyć, nawet w postapokaliptycznym świecie damy sobie z tym radę.

Oddział 3 10-15os - Oddzial 3 to zbieranina ludzi, których przeciętny człowiek będzie instynktownie unikać, a już na pewno nikt nie chciałby ich spotkać w ciemnej alejce. Choć sami świetnie czują się w swoim towarzystwie,dla normalnego żołnierza trafienie tam to hańba. W SJG113 odział ten jest wykorzystywany do najgorszych i najcięższych prac (sprzątanie latryn, konserwacja sprzętu, służba w kuchni, samobójcze wypady na powierzchnie w celu reparacji filtrów itp.).

Jednostka do zadań specjalnych "Sokół" 10os - jedyna grupa, która istniała już przed wojną i posiada dowódcę w stopniu sierżanta. Nie spoufalają się zbytnio z pozostałymi żołnierzami, choć bez szemrania wykonują nawet najpodlejsze obowiązki w jednostce. Ich umundurowanie ma czarno-szarą kolorystykę i obejmuje czarne rękawiczki i kominiarki z otworami z usta i oczy, które noszą na codzień.

Kapitan (NPC) - [Zajęte] zarządza tym całym bajzlem. Przynajmniej kiedyś tak było - teraz przy podejmowaniu decyzji musi liczyć się z ustaleniami dowództwa, a nawet ze zdaniem szeregowych żołnierzy. Nadal jednak cieszy się ogromnym szacunkiem i jego głos jest kluczowy, zwłaszcza jeśli chodzi o strategię przetrwania.

Psycholog (NPC) - jego zadaniem była opieka nad żołdakami po traumatycznych doświadczeniach wojennych. Teraz wszyscy mają takie doświadczenia, a dodatkowo świadomość, że wszyscy ich bliscy zginęli. To prawie jak opieka nad domem wariatów, w którym wszyscy mają depresję w połączeniu z zespołem stresu pourazowego. Szczęśliwie jest specjalistą w swojej dziedzinie i dzięki zaproponowanym przez niego rozwiązaniom w SJG113 udaje się zachować pozory normalności.

Porucznik spec Walka Wręcz (NPC) - [Zajęte] Ty to znasz się na robocie. Inni mogą próbować stosowania tych swoich sztuczek; szybkie naciąganie cięciwy czy celne strzelanie z biodra karabinem- ale to ty jesteś prawdziwym mistrzem. I to dosłownie, jesteś tytularnym mistrzem boksu, co może nie niesie już takiej wstęgi splendoru, co kiedyś, ale niesie nową- jak kończy się amunicja, każdy woli być blisko ciebie. Masz z tym jednak trochę problem, ponieważ zawsze szukasz sobie coraz trudniejszego przeciwnika i nie odpuścisz żadnej bitce. [osoba zgłaszająca się po tę rolę powinna mieć doświadczenie w walkach bronią bezpieczną/otulinową]

Porucznik spec Broń palna (NPC) - [Zajęte]„Nowy, piękniejszy świat”- takie bzdury próbuje ci wmówić ten konował, który ostatnio zaczął nazywać się psychologiem. Przymusowe sesje z nim, trzy razy w tygodniu tylko odciągają cię od twojego prawdziwego zadania- walki. Trzeba przyznać, że jest coś w słowach tego pseudolekarza- kiedyś, jeżeli kogoś zastrzeliłeś to było śledztwo, sąd, karcer... Dzisiaj gratulują ci udanego strzału. Nawet przestałeś mieć tak wielką ochotę wystrzelać po pyskach tych wszystkich żółtodziobów. Chyba, że tego gnojka, który non-stop lata z łukiem i udaje Rambo. [j.w. potrzebny wysoki skill w strzelaniu ASG]

Porucznik spec Łucznictwo (NPC) - Dawniej- to były czasy. Wchodziło się do sklepu i od razu brało komplet świeżutkich, pięknych, kompozytowych strzał. Dzisiaj musisz sam się męczyć i strugać drewno, jeżeli chcesz mieć czym strzelać. Denerwuje i frustruje cię ten nowy porządek. Jesteś wielokrotnym mistrzem międzynarodowych zawodów, a teraz? Teraz widzisz, że nikt tak naprawdę cię nie szanuje. Teraz liczy się siła ognia. Nowo odrestaurowane działko wypuszcza tysiąc kul na minutę... Ty, jak masz dobry dzień... Nie ważne, jeszcze im pokażesz, kto jest prawdziwym mistrzem.[j.w. potrzebny łucznik z doświadczeniem]

Chirurg (NPC) - jedyny naprawdę dobrze wykwalifikowany pracownik lazaretu. Tylko on jest w stanie wykonać operację poważniejszą niż usunięcie pocisku z rany.

Lekarze i personel medyczny 2-4os - W SJG jest takie powiedzenie- „bez lekarza jak bez wody. Może chwilę przeżyjesz, ale tylko chwilę”. Kiedyś, aby zostać lekarzem, trzeba było skończyć długie studia, piekielną rezydenturę i wtedy może, tylko może- miałeś szansę zostać lekarzem z prawdziwego zdarzenia. Dziś to trochę prostsze. Nie istnieją już uniwersytety, ani rada lekarska, która mogłaby nie dopuścić cię do zawodu. Teraz jest twój kumpel, który wrzeszczy jak zarzynany szczur, bo wlazł na minę i urwało mu nogę. Teraz jesteś ty, ze starą szmatą, odrobiną spirytusu i igłą z nitką. Jak z tego wyjdzie- możesz nazywać się lekarzem. Działaj.

Kierownik laboratorium (NPC) - w ostatnich latach żałowałeś, że zdecydowałeś się na pracę dla wojska- niby można robić karierę i zdobywać odznaczenia... ale wszystko jest ściśle tajne, nie można przedstawić swoich wyników na konferencjach ani zyskać uznania w świecie nauki. Dziś myślisz nieco inaczej - przynajmniej żyjesz w odróżnieniu od kolegów z uniwersytetu.

Naukowcy 1-3os - Jesteś jedną z kilku osób na tym wypizdowie, która rozumie, że nie ma czegoś takiego jak naukowiec. Znasz się na fizyce albo biologii, jesteś chemikiem albo geografem, ale jeżeli jeszcze raz ktoś przyjdzie i powie „słuchaj, skończyła się woda na trzecim poziomie, zanim dotrze transport to zrobiłbyś coś, bo chłopakom chce się pić”. Niby skąd masz wziąć tę wodę? Niby skąd masz to wiedzieć, skoro jesteś cholernym mikrobiologiem? Cała reszta nazywa Was „naukowcami”, bo tak naprawdę nikt nie zna się na tym, co robicie. Czy jesteś fizykiem i opowiadasz komuś o efekcie Meissnera, czy też znasz się na chemii i próbujesz wyjaśnić, dlaczego ktoś nie powinien pić tego świecącego czegoś i dlaczego nie będzie wtedy widział w ciemnościach- dla nich to czary.

Kwatermistrz (NPC)- [zajęte] Powiedzmy sobie szczerze- jesteś odpowiednim człowiekiem na odpowiednim stanowisku. Stan osobowy oddziału trzeciego? Ilość pocisków 9mm w zbrojowni? Kiedy mundur pana kapitana wróci z pralni? Wszystkie odpowiedzi masz w małym palcu. Żaden pocisk nie wyjdzie ani nie wejdzie do zbrojowni bez twojej wiedzy. Żaden posiłek nie trafi do kogoś, jeżeli ty nie podpiszesz mu pozwolenia, żaden artefakt nie przejdzie obok ciebie i nie trafi do magazynu bez wpisania do rejestru. Już twoja w tym głowa i zamierzasz dopełnić swojego obowiązku.

Pracownicy aprowizacji 2-3 os - No, mordeczko, jak było na górze? Przyniosłeś coś świecącego swojemu kumplowi? O, no, no! Co za cacko! Trzymaj, dzisiaj bimber na koszt zakładu! W dawnych czasach, kiedy można było kupić alkohol w sklepie, a człowieka alkoholem, byli barmani. Barman to taki typ, który nalewa ci gorzały i słucha o twoich parszywym życiu, w zamian za co- ty mu płacisz. Praca w kantynie polega na mniej-więcej tym samym, z różnicą taką, że nie ma alkoholu. Dlatego ludzi kupujesz ciepłą kawą i herbatą. To nie to samo, ale jedno spojrzenie na stalkera po tygodniowej misji i wiesz, że wyciągając spod lady ciepłą, dobrą kawę- kupisz go lepiej, niż butelką rumu.

Kapelan - Kiedyś to były inne czasy. Miałeś za sobą kurię, całe duchowieństwo świata i autorytet papieża. Teraz masz biblię i różaniec. Masz też strzelbę i długi tasak, żeby móc dotrzeć do swych owieczek w każdym miejscu, ale jeżeli ktoś pyta, to masz biblię i różaniec. Bóg już prawie nie istnieje w sercach twoich kamratów, ale wierzysz, że nigdy nie jest za późno. Wierzysz, że to ty jesteś światłem, które na nowo rozpali miłość do boga. To inne czasy i ludzie potrzebują wsparcia. Nie trzeba im już miłosiernego i kochającego boga. Potrzebują Boga, który będzie razem z nimi szedł w szeregu i który razem z nimi będzie walczył o kolejny dzień. Przynajmniej tak ci się wydaje.

Vivos Hibernatus

Mieszkańcy schronu to bogacze, którzy obawiali się zapowiadanego przez Majów Końca świata. Dlatego też wykupili sobie (a czasem też rodzinom) miejsca w eksluzywnym schronie firmy Quantum Shelters. Jak widać Majowie bardzo się nie pomylili, a dzięki ich przepowiedni tym ludziom udało się przeżyć do roku 2017.
Przy zgłaszaniu postaci należy uzwględnić w historii postaci jak doszła do majątku - była aktorem, sportowcem, laureatem nobla? Można zgłaszać całe rodziny (każda postać oddzielnie).

Obsługa schronu (rosjanie):

naczelnik Aleksander Bogdanow Smirnow NPC
biotechnolog Ekaterina Maksimowa [Zajęte]
lekarz Ilja Nikonow
"szeryfowie" - ochrona schronu (2 os)
2 inżynierów

Bogacze i ich rodziny

Mogą pochodzić z różnych zakątków świata, duża dowolność jeśli chodzi o profesję, wiek itp. Limit 20 os.

Aktualizowaną na bieżąco listę dostępnych postaci znajdziesz TUTAJ.

Formularz zgłoszeniowy ====> KLIK

- = === = -